Drukowanie remanentów i przygotowanie się do inwentaryzacji z Bizin
Zapraszamy do sprawdzenia użyteczności programu Bizin w przygotowywaniu inwentaryzacji i wydruku remanentu. Jest to czynność związana z praktyką handlową mająca na celu najpierw zbadanie faktycznej ilości towarów posiadanych przez przedsiębiorstwo, a następnie uzgodnienie tego stanu z ilością wynikającą z odpowiednich dokumentów, takich jak: faktury, PZ-ki, raporty kasowe, ze stanami w komputerowym programie handlowo-magazynowym.
Program Bizin doskonale sprawdza się w drukowaniu remanentów. Aby sporządzić taki dokument w systemie Bizin, wystarczy w menu "Magazyn" wcisnąć ikonkę "Wydruk remanentu".
Wyświetli się okno konfiguracyjne w którym mamy możliwość ustawienia szeregu parametrów tworzonego remanentu:
magazyn (główny lub pomocniczy)
sortowanie po dacie lub nazwie
opcję prezentowania cen
datę sporządzenia remanentu
pominięcie towarów starszych niż w wybranej dacie
format pliku PDF lub CSV
Widok wydruku arkuszu spisu z natury
Drukowanie remanentu w systemie dostępnym online nigdy nie było takie proste.
Szybki i prosty remanent online
Dzięki programowi Bizin remanent online jest niezwykle prosty i szybki. Specjalne oprogramowanie umożliwia wygenerowanie raportów z aktualnymi danymi magazynowymi, co pozwala na bieżące śledzenie stanów magazynowych. Takie podejście oszczędza czas i minimalizuje ryzyko pomyłek, które mogą wyniknąć podczas manualnego liczenia towarów.
Profesjonalny remanent online przeprowadzony za pomocą systemu Bizin to nie tylko dokładność, ale także oszczędność czasu i większa kontrola nad procesami magazynowymi. To narzędzie, które ułatwia prowadzenie działalności, zwiększa transparentność w zarządzaniu zasobami i pomaga przedsiębiorstwom działać bardziej efektywnie. Skorzystaj z możliwości, jakie daje Bizin, aby Twoja firma była zawsze krok przed konkurencją!
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
49 526
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.