Jak kontrolować zaległe należności i zobowiązania?
fot. fot. pixaby.com/CC creative commons
Strona główna systemu BizIn jest miejscem, w którym pojawiają się najważniejsze informacje dla przedsiębiorcy.
Z tego powodu, oprócz informacji i notatek o kontrahentach, dostępne są dwa bloki: z zaległymi należnościami i z zaległymi zobowiązaniami. Ta metoda prezentacji daje w prosty sposób informację przedsiębiorcy o zaległościach w płatnościach. W domyślnym widoku widzimy tylko podsumowanie, ale w każdej chwili możemy rozwinąć wybraną listę, poprzez wciśnięcie strzałki w dół.
Z Bizin zarządzasz sprzedażą dokładnie tak, jak potrzebujesz – szybko, wygodnie i z dowolnego miejsca. Dzięki dostępowi przez przeglądarkę internetową masz stały wgląd w dokumenty sprzedażowe bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.
Wystarczy dostęp do internetu, by wystawiać faktury, monitorować płatności i analizować dane sprzedażowe – z biura, z domu lub w trakcie spotkania z klientem. To elastyczność, której dziś potrzebuje każde nowoczesne przedsiębiorstwo.
Automatyczne przypomnienia o płatności
Jednym z kluczowych atutów systemu są automatyczne przypomnienia o płatności, które pomagają monitorować należności i redukują ryzyko opóźnień w płatnościach od klientów. Kontrola sprzedaży online pozwala na szybkie przeglądanie raportów, analizowanie wyników i śledzenie aktualnych transakcji, co znacząco usprawnia zarządzanie finansami firmy. Bizin to nie tylko wygoda, ale także narzędzie wspierające pełną kontrolę nad sprzedażą, dzięki czemu możesz skupić się na rozwoju swojego biznesu, mając pewność, że wszystkie procesy fakturowania działają sprawnie i bezbłędnie.
Widok domyślny
Widok pełny
To zestawienie służy do przedstawienia ogólnej sytuacji firmy, natomiast bardziej szczegółowej oceny możemy dokonać w rejestrach poszczególnych dokumentów, w których poprzez odpowiednie skonfigurowanie parametrów wyszukiwania, uzyskać można dokładne informacje o zaległościach w rozbiciu na kontrahentów.
Uwaga!
Wpisanie dokumentu z przyszłą datą, spowoduje ukrycie go w zestawieniu zaległych dokumentów kosztowych do dnia wystawienia.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)
49 311
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.