Czy mogę ewidencjonować na magazynie towar według kodów produktu: EAN, PS/SKU, CN?
Ewidencjonowanie towaru na magazynie w systemie BizIn, daje możliwość nie tylko rejestrowania ceny zakupu, ilości zakupu czy dostawcy, ale umożliwia również opisywanie towaru według:
Aby system mógł poprawnie ewidencjonować kody produktów, musimy w parametrach konfiguracyjnych podmiotu w “Moje konto” => “Konfiguracja” zakładka “Magazyn” zaznaczyć jedną lub więcej opcji w tej grupie.
Dodawanie kodów
Aby dodać kod produktu należy:
wybrać “Menu/Magazyn” => “Stany magazynowe”
wybrać z listy towar, któremu chcemy nadać kod
w oknie "Metryka", wcisnąć przycisk "Kody GTU, PN / SKU, EAN i SN"
4. w polu "Kod produktu" wpisać numer PN i wcisnąć przycisk "Zapisz zmiany"
Od tej pory do naszego towaru będzie przypisany kod PN.
Dodawanie towaru z przypisanym kodem towaru
Dodawanie towaru z kodem PN odbywa się, poprzez wpisanie kodu podczas tworzenia dokumentu kosztowego w oknie “Nowa pozycja kosztowa”.
Wyszukiwanie towaru w magazynie po kodzie towaru
Aby wyszukać towar po kodzie PN należy:
wejść w “Menu/Magazyn” => “Stany magazynowe”
w parametrach wyszukiwania zmienić na "Szukaj w kodach towaru"
3. w polu "Szukaj" należy podać kod towaru i wybrać opcję "Szukaj w kodach towaru", a następnie wcisnąć przycisk "Szukaj".
Umieszczanie kodu PN i EAN na dokumentach sprzedaży
BizIn umożliwia również umieszczenie kodów PN i EAN na dokumentach sprzedaży. Żeby to zrobić należy przejść do „moje konto” => „konfiguracja” i zaznaczyć opcję „Umieszczaj kody PN i EAN na dokumencie sprzedaży”.
Istnieje także możliwość włączenia tego parametru bezpośrednio podczas wystawiania dokumentu sprzedaży. Będąc w widoku „Edycja dokumentu: Faktura” wybieramy zakładkę „Wygląd” i w polu „Zaawansowane parametry” wciskamy „Zmień”.
Następnie zaznaczamy opcję „Umieszczaj kody PN i EAN na dokumencie sprzedaży”.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
50 195
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.